פינוי אקספרס עושה את מירב המאמצים להציע שירות מקצועי ואתר אינטרנט העומד בהנחיות הנגישות לכלל לקוחותיה. אנו מאמינים בשוויון ובזכויות כלל האוכלוסיה לגשת למידע ולשירות, ולכן נעשה את המירב כדי לוודא שהתוכן שלנו יהיה נגיש ונוח לשימוש עבור כל מבקרי האתר.
אנו מאמינים שלכל האנשים מגיע לחוות את השירות והמידע המקצועי שלנו, ונדאג שכל הנגשה וההתאמות הנדרשות נעשות בכדי לוודא שזה יהיה כך. נשמע לכל תלונות ודרישות לשיפור הנגשה, ונעשה כל שביכולתנו כדי לקיים תשתית נוחה למבקרינו.
האתר שלנו מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלוארי, הניווט ותבנית האתר ידידותית למבקרים המשתמשים בקוראי מסך וציוד עזר נוסף.
שירות לקוחות:
ליווי מקצועי באם תצטרכו למלא טפסים במילוי בכתב יד, בהקלדה או במסך מגע, נותן שירות מטעמנו ישמח לענות על הצורך בהקדם.
הסתייעות במלווה צמוד
לבקשת לקוח עם מוגבלות, אנו נספק שימוש בשירות שאנו נותנים תוך הסתייעות בחיית שירות או במלווה מטעמכם.
פינוי בשעת חירום
הצוות בחברה הוסמך ואנו נוכל לדאוג לפינוי בשעת חירום כדי להבטיח שפינויי מבקרים עם מוגבלות יבוצע ביעילות המירבית, תוך הקפדה על נוחות מקסימלית וכבודו של הלקוח
סקר נגישות מקומי במשרדנו:
בבדיקה | מצב נגישות מחסן מוצרים |
מונגש | כניסה נגישה |
בבדיקה | עמדת שירות נגישה |
בבדיקה | עזרה ללקויי שמיעה |
בבדיקה | שירותי נכים |
בבדיקה | חניית נגישה |
בבדיקה | שילוט הכוונה |
בבדיקה | דרך נגישה |
בבדיקה | עמדה נגישה למתניידים בכסא גלגלים |
מונגש | מעלית |
בבדיקה | עזרי שמע |
בבדיקה | עזרים מסוג "לולאות השראה" ללקויי שמיעה |
בבדיקה | פתרון ללקויי שמיעה (מגבר אישי) בחדרי הישיבות |
בבדיקה | בתי אחיזה למדרגות בכניסה לבניין. |
בבדיקה | מדרגות בפנים הבניין (משטח אזהרה, פסים בניגוד חזותי וכו'). |
בבדיקה | מדבקות אזהרה בדלתות הכניסה לבניין (דלתות אוטומטיות) ומשטח אזהרה מחוץ לדלת הכניסה. |
תאריך עדכון ההצהרה: 11/02/2023